מרגי: "אחדות תרדים את השטח ותגרום לאיבוד הזהות"

    איתי גדסי 3 Comment on מרגי: "אחדות תרדים את השטח ותגרום לאיבוד הזהות"

    "ביום הבחירות האחרונות עמדנו על פיק של 10 מנדטים בצהריים, ביבי הגיע בערב ושתה לכולם את המנדטים", כך אומר ח"כ יעקב מרגי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | קמפיין ש"ס: "הציבור הספרדי בפריפריה חשובה לו דמותה היהודית של המדינה" | האזינו

    צילום: פלאש90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי (ש"ס)  התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. מרגי שוחח על היתכנות האחדות בין כלל הסיעות החרדיות, מצבה של ש"ס בסקרים והאם ש"ס יכולה להגיע ל-10 מנדטים.

    החיבור מרדים את השטח: "ישנה היתכנות לחיבור כלל המפלגות. יש לי חשש גדול שאנחנו נאבד כח במגזר החרדי, אחד יסמוך על השני. חשש סביר שייתכן וקובצות של חרדים יכנסו לשאננות ולא יגיעו לקלפי. יהיה קשה מאוד להתאחד כרגע כלל ראשי הסיעות עובדים יחד, נלך לבחירות לבד וכל אחד יעבוד קשה. אם הייתי יודע בוודאות שדגל התורה ואגודה יעברו את אחוז החסימה הייתי אומר להם לרוץ בנפרד".

    הבחירות לרשויות: "במערכות הבחירות האחרונות, היינו מקבלים פחות ברשויות ויותר בכנסת, בקדנציה הזו, הייתה תופעה שלא צפיתי אותה, אנחנו לא יודעים לנתח אותה. אנחנו יכולים להביא את אותם כמות בוחרים".

    הסקרים הטעו אותנו: "התרגלנו למספר 7 והקשבנו לסקרים וזאת הייתה טעות. בבחירות האחרונות, עד הצהריים היו לנו פיקים של 10 מנדטים, ביבי ברוב כשרונו בסיסמא הערבים נוהרים לקלפיות ושתה לכולם את המנדטים".

    קמפיין הבחירות: "המסר של ש"ס צריך להיות עד האופי היהודי של המדינה ועולם הישיבות הספרדי. שאתה מגיע לפריפריה ובא אליך אדם שבא אלי בטענות אלינו על המסר היהודי, למה אנחנו לא מדברים על דמותה היהודית של המדינה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש90

     

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      תגידו לא נמאס כל היום מרגי מרגי מרגי……….
      כמה זה עולה לכל היום מרגי מרגי, מרגי אמר, מרגי עשה, מרגי חושב, די נמאס……….. תגוונו.

    2. 2

      איך אתה לא בתבייש להגיד ככה איזה חוצפה

    3. 1

      הוא צודק. אמנם רעיון כזה יכול להיות סולם טוב לאלי ישי ולפלג הירושלמי שיסכימו להצטרך למפלגה החרדית הגדולה ואם אכן זה יקרה זה בהחלט יביא עוד 3 מנדטים לפחות.